Wittnau

Wittnau

Donnerstag, 24. Oktober 2013

Zurück zu Hause...und bald wieder weg

Hallo mini Liebe

Jetzt bin ich bereits weder sit 3 Woche zrugg in de Schwiz...zrugg im Alltag! :-(
Leider got das immer viel schneller als mr dänkt. Doch d Erfahrige und Erlebnis chan mir niemerd neh und mit all dene viele Föteli chan ich mich immer weder erinnere. Es isch wörklich eini vode schönste Zite i mim Läbe gsi!

Und bald scho startet mis nächste Abentür...VALBELLA! :-)

Ich freu mich riesig uf mini neu Ufgab und au Useforderig im Hotel Valbella Inn. Wers interessiert dörf gärn mol uf de Homepage ineluege. www.valbellainn.ch

Es würd mich freue, wenn ihr mich witerhin über min Blog begleitet.

Ganz liebi Grüessli
Natie

2 Kommentare:

  1. Und das mit de Kommentar isch au erledigt...ihr chöned jetzt au ohni Amäldig öpis schriebe!

    AntwortenLöschen
  2. hey, das tönt ja grossartig! freut mich sehr für dich!
    ich wünsch dir viel spass und vorerst mal gueti züglete ☺
    grüessli, cousindli

    AntwortenLöschen