Wittnau

Wittnau

Mittwoch, 28. August 2013

Wawota - Bide Familie Schlienger uf de Farm

Sit 2 Tag beni bide Familie Schlienger do in Wawota. Das isch in Saskatchewan, rund 2,5 Stunde vo Regina entfernt. Ringsum isch eifach flach, Fälder, Wiese, Seeli und Bäume! Mr gseht do unglaublich id Witi, was mr sich aber gar ned chan vorstelle, wenn mrs ned sälber gseh het.

Andrea: das isch im Fall no witer und grösser als alles wo mir gseh händ! und Heuballe hets do no viel mehr! 1 Fäld -> über 700 Rundballe!!!

Gester beni mol acho und han alli kenneglernt und dörfe gseh wie sie do läbe. Ich bin ganz härzlich do ufgnoh worde! DANKE VIEL VIEL MOL NADJA, CHREGI, LEVIN UND AIDEN!

Leider han ich mich aber scho müesse vo mim einte paar Schueh verabschede...die händ di ersti Nacht ned öberläbt. Die beide Hünd händ sie zum fresse gern gha! Egal...zum Glück händs jo ned so viel kostet und s guete dra isch...ich han jetzt Platz für es neus Paar! ;-) Juhuuu...



Ich dörf jetzt nochli do bliebe bis am 1. September und hoffe, dasi no ganz viel Sache wird erläbe...langwilig wird's mir do aber ganz sicher ned!

Es isch mir definitiv ned langwilig worde....ich han ganz viel gseh und erläbt.

En schöni Obestimmig...


en wuuuunderschöne Sonneuntergang...






und en Sternehimmel...unbeschrieblich und sogar Nordliechter!


 
Was ich söscht no gmacht han? Wösch ufghängt, im Garte gschaffet,
 
 
de Rase gmeiht und Quad gfahre!
 
 
 
 
 
Uf de Quad Tour
 
 
 
(de Chregi am Drösche)




 
und am See simer au no gsi....au sehr schön.
 

En Geier...en riesige Vogel!

 
Und Wildgäns...die sind do in Scharen.

 
Und ich...ich gang jetzt denn ab nach Edmonton go shoppe! ;-)
 
 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen